17 oktober 2009

Lördag

God förmiddag!

Har precis kommit hem. Vi var och lämnade Johan på jobbet så jag kan ha bilen idag. Det underlättar när vi ska till Eskilstuna.
Så här långt på dagen har allting vart lugnt. Dante bygger med tåget och leker med sin spis. Jag smurfar och plockar lite. Det är som en lördag fm ska vara.
Funderar på om jag ska baka banan kaka eller om jag ska skita i det. Ja vi får se.

Efter lunch så ska vi som sagt till Eskilstuna. Måste ju hälsa på mamma och resten av familjen. Det var ju ett tag sen. Sen kanske det blir shopping på Tuna oxå. Men det vet jag inte. Allting beror på om mamma måste måla en gång till på em eller om min styvpappa kan göra det själv. Som vanligt så håller dom på att renovera. Den här gången så var det faktiskt illa tvunget efter som dom fått fuktskador i ett av rummen i källaren....

Happy Lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar