25 oktober 2009

grå, trista söndag

God morgon grå och trista söndag!

Har precis druckit upp mitt morgonkaffe. Klockan är halv 10 (egentligen halv 11) och Dante har fortfarande pyjamas på sig. Vi ställde ju om klocka till vintertid i natt. Så det blev en timmes extra sömn inatt.
Dante sitter på golvet och leker med tåget och tittar på disney playhouse. Johan jobbar hela dan. Han ska hämta upp mej och Dante på stan sen så ska vi åka och fika hos Micke.
Ja jag vet som skulle ha kommit hit igår. Men Johan och Micke missförstod varandra. Micke trodde vi skulle komma dit och Johan trodde dom skulle komma hit.
Men det är sånt som händer. Vi gör ett nytt försök idag, får se om dom förstått varandra rätt den här gången *ler*.

Jag och Dante har en del ärenden att utföra idag på stan. Ska växla lite pengar inför den kommande Madrid resan. Sen måste jag försöka hitta ett par byxor och lite annat smått och gott.
Men är det som vanligt så kommer jag inte hem med ens hälft av det jag tänkt. Det visar sig sen. Nu har jag lite hushållssysslor som väntar.
Ha en underbar söndag
//Anna
PS. Ett stort grattis till Linnea som fick en liten
flicka igår kväll kl. 19.45
DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar