25 oktober 2009

shopping

Har nästan precis kommit hem. Vi var en sväng på stan jag och Dante. Har nog prövat alla byxor som finns i hela Västerås city. Och jag kom inte hem med några. Som vanligt när jag ska handla byxor. Måste göra ett nytt försök senare i veckan.
Däremot kom jag hem med ett par träningsbyxor, en lång tröja, ett linne, ett läppbalsam och en flaska att ha spritgelen i när jag åker till Madrid.

Vi har även varit hos Micke och Carina och fikat. Som vanligt så var det supergott. Carina kan verkligen baka. Dante och Thea har inte riktigt kommit på att dom kan leka med varandra än. Men det kommer väl snart. Dom springer mest runt och gömmer sig för varandra. Det kanske oxå är en lek, vem vet??

Ikväll väntar duschen, soffan och en massa skräp på tvn. Hörs i morgon!

//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar