12 oktober 2009

Måndag kväll

God kväll!

Sitter här i min ensamhet och bara njuter. Johan jobbar kväll den här veckan. Det är riktigt skönt! I alla fall dom första dagarna.
Jag en mykväll för mej själv. Just nu tittar jag på "Sveriges fulaste hem" och sen så väntar "Svenska hollywoodfrur". Det kan inte bli bättre.
Har precis gjort mej en kopp te. Ett kvälls te som är köpt på Whittard of Chelsea i London. Det är i pulver form väldigt praktiskt. Bara att ha tre skedar i hett vatten och röra om. Smidigt som tusan.
Till det har jag en påse med Special K Mini Breaks och en clementin. Smaskens!!

Whittard of Chelsea är ett måste när vi är London. DOm har inte bara teer utan även varm choklad i olika smaker. Den jag har smakat är med mint smak och den är himelsk god. Tyvärr är den slut så det blir en burk med hem näst gång vi är där. Tyvärr dröjer det ända till våren, men jag får väl överleva tills dess.

Nu ska jag fortsätta att titta på Simon och Thomas när dom förstör ytterligare ett hem...eller var det att göra det bättre?!

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar