27 juli 2009

första dan avklarad

Hej!

Jaha då var första dagen efter semestern avklarad. Det var ungefär som jag kom ihåg det. Allting var lika tråkigt och tiden gick lika långsmat som vanligt. Men det som var posetivt var att träffa mina älskade jobbakompisar. Har faktiskt saknat dom. Känns konstigt att säga men det är sanningen.
Det är alltid kul att komma tillbaka til jobbet efter ledighet. Man får höra vad dom andra gjort och man får berätta vad man själv har gjort. Det påminner lite om när man kom tillbaka till skolan efterskolan när man alla i klassen skulle berätta vad dom gjort under lovet, i tur och ordning.
Det skönaste var faktiskt att få vara Anna för ett par timmar. Bara vara vanliga Anna, inte mamma Anna. Det var skönast.
Men jag är så himla trött idag. Inte bara psykiskt trött, utan fyskiskt trött. Har ont i ryggen och fötterna. Det känns som dom har gjort det redan hårda betonggolvet ännu hårdare. Har aldrig haft så här onte i fötterna sen jag började 04 på Hilton.
Men det blir ju en vane sak. Det viktigaste är att jag börjar lägga mej i tid och att jag slutar att räkna timmarna från det att jag lägger mej tills det är dags att gå upp.
Nu är det simning som gäller för hela slanten! Håller tummarna för Sarah Sjöström!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar