05 juli 2009

Power Big Meet från ett annat håll

Igår körde jag ju bil under power meet. Det var det häftigaste jag gjort på länge. Det var kul, spännande och underhållande!
Att få se power meet från en annan sida var himla skoj. Istället för att sitta vid vägkanten och titta in i bilarna och kolla på när dom andra festar så var jag mitt i smeten.
Jag kan ju inte påstå att jag körde speciellt fort någon gång under kvällen. Max hastigheten var 10 km/h. Inte fortare!

I stället för att sitta och berätta om vad som hände så ska jag lägga upp lite bilder. Men inte idag. Jag är så himla trött. Kom hem kvart över två, halv tre. Å Dante vaknade vid halv sex första gången. Så inte så himla många timmars sömn blev det i natt! Men i kväll blir det nog att gå och lägga sig lite tidigare.

Ha det gött så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar