26 juli 2009

Söndag

Har precis ätit lite lunch. Så nu är jag mätt och belåten. Dante sover så både jag och Johan sitter vid varsin dator och njuter av tystnade.

Vi var på Maxi på förmiddan och handlade. Blev knappt några onyttigheter alls. Det ända som slank ner i kassen var ett paket singoalla och den står Johan för. I morgon så börjar ju det "nya" livet. Ska ju bli av med mina semester kilon. Det har ju blivit ett par stycken.
Så nu är det inget snask och inge alkohol på en månad. Och så ska jag försöka cykla till jobbet så många dagar som möjligt, nu innan hösten och vintern kommer. Jag hoppas verkligen att jag klara det.
Resten av dagen kommer nog spenderas här hemma och pyssla lite. Eventuellt så ska vi åka och lämna in mitt bakdäck till cykeln. Det fattas nämligen 3 ekrar och sen så är det några stycken som är slappa. Så det vinglar ganska bra när man rullar i högfart.

(Om jag orkar/hinenr så lägger jag upp bilderna från parken zoo ikväll. )

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar