19 juli 2009

Fotboll och bomber

God morgon!
Har precis druckit upp min första kopp kaffe för idag. Det kommer bli ett par till idag det vet jag. Hur kunde jag klara mej utan kaffe förut? Jag börjdae dricka kaffe för ungefär 4 år sedan, å då var det bara på morgonen för att jag skulle orka med att gå upp 4. Men sen har det bara blivit mer och mer. Fast under min graviditet så drack jag inget pga illamående.
Gott är det iaf.

Såg på aftonbladet att Zlatan hade varit i bombdram i natt i LA. Dom hade varit tvungna att evakuera hela hotellet där Inter bor under sitt träningsläger/pre-season.
I fredags så stod det att Man United inte kommer att spela i indonesien (tror det var det iaf??) pga att deras hotell där hade bombas. Vad är det med folk? Varför ska man hålla på att döda oskyldiga människor? Jag har aldrig riktigt förstått mej på det.

Jaha men så är der här i världen. Hoppas bara att The Blues slipper några bombdraman där borta i USA. För övrigt så spelade Chelsea mot Seattel i natt och tydligen så van Chelsea med 2-0. Sweet!!!!! Ljungbergs nya lag åkte på stryk med andra ord.....

Ha det gott till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar