28 juli 2009

nice dag

Gud vilken nice dag det har varit idag på jobbet. Har fått vara på en annan linje. Det var alldeles underbart eftersom man inte har lika stor press på sig som man har på sin egen linje. Men jag har nog använt alla muklerna i hela kroppen. Så jag tror att jag kommer ha träningsverk i morgon. Men det får jag ta, speciellt som jag har haft 5 veckors ledighet nu.
Har inte lika ont i fötterna idag som jag hade igår. Men dom värker fortfarande. Det är bara att bita ihop.

I morse när jag skulle cykla till jobbet så kom jag tio minuter bort sen började det regna, så det var bara att vända och hoppa i bilen. Så jag hoppas att det inte regnar i morgon så jag får cykla, men det visar sig.

Pappa och Lisa var här på eftermiddag Dom hade varit på Ikea och handlat lite grejar som pappa ska ha på landet. Plus att Lisa handlade lite saker till sitt nya hem.
Och eftersom dom var här i västerås så passade dom på att titta in på lite kaffe (saft för Lisa). Pappa tycker att vi har så himla gott kaffe. Så han tar gärna två koppar medans han ändå är här.

Nu är det bara att hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan med morgonrock och filt.
Hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar