30 juli 2009

hysteriskt roligt!!!!!!!!

Hej halloj på er!

Idag har jag haft en hysteriskt rolig dag på jobbet. Jag har jävlats med Björne hela dan. Jag har varit så förbannat trött.
Det roligaste på hela dan var när jag la en köttbulle av strimlat i hans ficka där han hade sin handskar. Jag skrattade så jag hade ont i magen. Hans min när han verkligen förstod att jag hade gjort där var helt outstanding. Han såg både chockad och panikslagen ut. Sen ägnade han hela eftermiddagen åt att hämnas, men det lyckades han inte med. Så jag förväntar mej att det kommer komma något i morgon.
Sen har han även fått en utmaning av mej. Om han slår med en marinerad handske på våran chefs rumpa så ska han få en platta öl av mej. Han har tills i morgon på sej. Se om han lyckas??

Nu är det mat som gäller för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar