11 juli 2009

läääänge sen

Ja jag vet. Det var ett par dar sedan jag uppdaterade. Men det här med att blogga och vara ledig går tydligen inte hand i hand. Men jag ska försöka bättra mej.

Det har inte hänt så mycket. I onsdags så tog jag och Johan in på skrapan och bodde där en natt. Svärmor var barnvakt till grodan. Vi var på Varda och åt och sen gick vi bishop efteråt. Tidigt i säng blev det oxå. Man får passa på att njuta av allt när man inte har en liten groda som ska vara med överallt.
Igår var vi på busborgen med resten av västerås (kändes det som iaf). Det var första gången för Thea och hade tydligen tyckt att det var skoj. Hade sovit två timmar efter.
Moa och Marcus var oxå med. Dom busade som vanligt och sprang runt. Dom är ju så pass stora att dom klara sig själva. Det ska bli skönt när man kan släppa Dante lös där.
Idag har Johan varit hos Micke och Carina och gjort klart (nästan) altan. Så åkte jag och Dante dit nu på em och hämtade honom. Då fick vi morotskaka och kaffe. Mums.

I morron sticker vi till eskilstuna och är husvakt. Vi ska bo där till på fredag. VI har tydligen en lista på grejer vi ska göra. Men det går väl fort om vi gör det tillsammans.

Nu ska jag ta och gå och hålla grodan sällskap när han äter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar