08 november 2011

att fundera på julklappar

Jag sitter och klickar bland sidor på nätet för att hitta julklappar till alla. Det är inte det lättaste. Men tror jag har hittat en början till min lilla huligan och så till min bror.
Men till alla andra är det svårt. Mamma, pappa och svärmor är oxå klart i och för sig.

Hittade två sidor på nätet som föll mej i smaken. Den ena är klossbutiken.se dom har allt du kan tänka dej inom lego. Vanlig fraktkostnad oxå. Där ifrån kommer vissa julklappar handlas.
Sen hittade jag en sida som heter byggleksaker.se. Där ifrån kommer oxå några julklappar komma. Vissa av produkterna är mycket billigare än ute i butik. Och så fanns det fler alternativ.

Men sen kommer den stora frågan. Var ska dom andra julklapparna handlas, och vad ska vara i dom? Tur att det är en stund kvar tills dess….

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar