15 november 2011

Tisdag

Hann inte blogga igår. Dagen gick i ett. Vi hade lovat Dante att vi skulle åka till badhuset eftet frukost. Så det var bara att leta reda på bikinin och klämma ner sig i den. Var kanske inte den roligaste synen i spegeln, men vad gör man inte för sin son?!
Det var skönt att få känna sig smidig en stund.

Efter lunchen blev det en vända till Maxi för att fylla på kylskåpet. När vi kom där ifrån var jag helt slut. Min stackars kropp fixar inte sån här aktivitet.
Gårdags kväll spenderades med en försäkringsnisse från Trygg-Hansa. Kanske den mest vimsiga människa som jag träffat, men trevlig. Så nu har vi koll på försäkringarna.

Idag är det bara Dante och jag hemma. Johan jobbar trots att han har ledigvecka. Men vi behöver ha pengarna.
Dante är inte helt frisk, hostar och snorar om vart annat. Så han blir nog hemma resten av veckan oxå.
Nu ska jag ta hand om tvätthögen arne...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar