06 november 2011

söndagsstök…

Var tog helgen vägen? Tycker inte vi har gjort något vettigt alls den här helgen,men ändå är den som bort blåst.
Johan jobbar kväll ikväll så sticker till jobbet halv två. Så det är jag och Dante som ska försöka hitta på något skoj i eftermiddag. Det ända jag vet är att det blir en sväng till lekparken där Dante har en date med Thea. Hoppas bara på att dom håller sams, det vet man aldrig med dom två.
Måste få min son att göra av med lite energi, för allting går i 180 hela tiden. Tänk om jag hade en liten, liten del av all den energin som han har. Tänk vad jag skulle orka saker då.

Ska försöka ta reda på hemmet oxå. 1 vecka av slöande har satt sina spår. Dammigt, stökigt, tvätt överallt och en massa andra saker som behöver göras. Så det är väl bara att sätta igång…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar