10 november 2011

att ha cravings

I början av min graviditet så hade jag ett jättebehov av Coca Cola (som ni kanske minns). Det tror jag berodde på att jag inte kunde dricka kaffe då.
Nu när jag har börjat att dricka kaffe igen så har behovet av Cola lugnat ner sig. Nu har jag begränsat mej själv till fredagar och lördagar och då dricker jag 2 liter på dom dagarna.

Numera så är det citrusfrukter som jag känner ett oumbärligt sug efter. Lite bättre än Cola faktiskt.
Men jag har oxå ett riktigt socker sug. Kan äta hur mycket som helst av vad som helst. Bara det är supersött så går det ner.

Det är konstigt det där hur det kan ändras. Det skedde nästan över en natt. Misstänker att det inte var sista gången det ändras heller ….

Och idag eftersom det är torsdag och det betyder att det är Du är vad du äter så blir det extra mycket sött. För jag har som tradition att sitta och moffa i mej onyttigt när jag tittar på hur Anna Skipper skäller på deltagarna om hur onyttigt dom äter. Det är vardagslyx…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar