05 november 2011

Att inte kunna sova

Även fast jag är trött som en sengångare så kan jag inte sova.
Det kryper i bena och armarna på mej hela tiden. Börjar bli trött på det här, oxå! Även fast jag somnar tidigt så vaknar jag för att jag måste kissa och sen är det omöjligt att somna om.

Vet att det är mycket gnäll just nu och att jag har väldigt långt kvar innan ungen ploppar ut. Men gnäller jag inte så dör jag.

En annan det är synd om är, stackars Johan son måste lyssna på mej hela tiden.
Kan tänka mej att det är tröttsamt och höra samma sak hela tiden. Allt suck och stön och allt gnäll.
(Men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att han lyssnar alla gånger. Han sätter nog på sitt "filter" som han kallar det)

Ska göra ett nytt försök att sov nu. Håll tummarna!!!

1 kommentar:

  1. Om det är nån tröst så förstår jag dig och lider med dig! Verkligen alltså. Jag hade själv ett helvete och grät ofta när jag skulle tex resa mig ur soffan efter att ha suttit/legat ett tag. Det är hemskt med foglossningar och ryggont på det.

    SvaraRadera