09 november 2011

att ha en frostig tisdag

Vaknade i morse och såg att hela gräsmattan var täckt av frost. På något underligt sätt gjorde det mej glad. Kanske för att det då finns hopp om en riktigt vinter?!
Det betydde att det inte var många grader ute så det var bara att leta reda på huliganens overall som jag la undan för tre veckor sen.
Nu håller jag tummarna för att det fortsätter bli kallare och att det snart kommer snö. Jag vill ha snö och minusgrader (inga –30 grader). För är det vinter så är det vinter.

På schemat idag står veckohandling och presenthandling. Min bror fyller år den 17/11 och ska firas på söndag. Så jag ska försöka hitta en present till honom. Har en idé men man vet aldrig.

Så nu är det bäst att jag hoppar in i duschen och försöker göra i ordning den här feta kroppen så man kan vistas bland folk…Ler

Ha en underbar frostig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar