10 november 2011

att inte göra ett skvatt

Idag har jag knappt varit utanför dörren. Jag har gått fram och tillbaka till dagis två gånger, that's it! Det ända vettiga jag har gjort är att beställa julklappar idag. Så nu är jag klar med alla paketen till min bror. Det känns bra. En mindre att tänka på!
Annars så har jag bara legat på soffan och inte gjort ett skvatt. Så kommer jag nog fortsätta min dag. Med undantag för att jag ska göra hemmagjord fiskgratäng. Det är inte så komplicerat som det låter.

Någon som jag har kommit på under dom senaste veckorna är att mina fötter nog har svällt lite. Det är inte så att det syns (i alla fall tycker inte jag det). Men det känns när jag tar på mej mina sneakers. Dom är trånga och jag får ont i fötterna av en kort promenad till dagis. Så nu mera är det mina fake Uggs som gäller.2011-11-10 14.54.35

Fick hem ett par till byxor till bebisen idag som jag shoppat på tradera.se. Alltid lika skoj att få paket. Sen att det inte är till mej gör inte så mycket, det är ju jag som får öppna dom.
Men alla kläder som jag shoppar till den lille gör att jag bara längtar mer efter att den ska komma. Men det dröjer ju ett par månader till…
2011-11-10 15.30.33

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar