13 november 2011

Söndag

förmiddagen har gått till att göra tråkiga, men nödvändiga saker. Har torkat alla köksluckorna, gjort rent kryddhyllan, putsat ljuslyktorna och startat en maskin med tvätt. Snart ska jag laga lunch men måste först vila mej lite.
För efter gårdagens håll igång så är inte min kropp som den borde. Var i rörelse i stort sätt hela dan. Först var vi och shoppade lite. en present till Tilly som fyller 2 år snar, en playmobilkalender till Dante (dom hade 25% på alla kalendrar på Toys’R’us igår) och öl till Johan.
På eftermiddagen så var vi i lekparken i 1½ timme. Det var kallt men väldigt kul. Vi gick balansgång och Dante låg i sandlådan och lekte. Men när jag kom hem var min rygg helt förstörd och det känns även idag.
PLAYMOBIL 4159 - Adventskalender Ridklubben

På eftermiddagen idag så är det kalas för min bror som fyller 11 år på torsdag. Hoppas på mycket kakor och god tårta!

Kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar