03 november 2011

Ont i varje led!

Oj idag har det inte varit en bra dag. Har haft ont överallt i hela kroppen. Så efter 24 timmar med min bror (då jag inte vilat normalt) så har jag spenderat större av dan i sängen. Det var underbart skönt att får ligga ifred. Hade inte tvn på överhuvudtaget fören Dante kom från dagis.

Jag trotsade min onda kropp och släpade med familjen till IKEA för att handla ramar och korgar. Vi kom hem med korgar men inga ramar. För jag fick hjärnsläpp på storlekarna på korten så det blir nog en sväng i morgon oxå. Då ska jag skriva upp dom.

Nu ikväll har det ätits pannkaka med krusbärssylt som jag köpte på IKEA. Gott var det, men inte helt perfekt till pannkaka. Ska nog använda den som marmelad istället. Tänk att få ha den till en mögelöst på lite kex….
Det får vänta tills i mars någon gång. Först måste jag klämma ur mej ungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar