06 november 2009

091106

God morgon!
Det är VAB idag oxå. Men idag så är Dante helt feberfri. Men han måste vara feberfri en dag innan han får gå tillbaka till dagis. Så på måndag är det fullfart som gäller igen.
Idag har jag inga planer för hur vi ska tillbringa dagen. Det ända som är bestämt är att när Johan kommer hem så ska jag åka och handla.

Det är ett skittrist väder ut idag oxå. Idag snöar det inte, utan det är bara grått och blött. Men det är ju svensk höst/vinter.
Vi får väl se om vi tar på oss regnkläderna och tar oss promenix till lekparken. Beror helt på hur vi känner oss.

Igår kväll var jag och tränade med Therese. Det var riktigt skönt. Kändes att jag missat några pass. Idag vilar jag, men i morgon förmiddag ska jag försöka träna. Nästa vecka kommer jag inte kunna träna eftersom Johan jobbar kväll.

Nu ska jag roa den lilla huliganen!
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar