28 november 2009

advents fint

Sovrummet
Köket
Vardagsrummet
Dantes rum
Nu så har jag pyntat klart för den här gången. Det har varit en riktigt intensiv dag. Känns som jag har hållit igång hela dan. Nu är det bara skinkan som ska griljeras innan jag kan koppla av för ikväll.
Jag har hunnit göra köttbullar till imorgon det luktade verkligen jul när jag hade dom i ugen. Börjar få lite julkänsla även fast det är 10 grader varmt ute och grått. Jag hoppas verkligen att det blir lite snö snart. Vill ha en vit jul.
Dax att griljera skinka och kolla på "Leilas Jul"
Ha en underbar lördagkväll!

3 kommentarer:

  1. men vänta nu... griljera skinka... idag är det dan innan 1a advent INTE dan innan julafton... nu har du fått allt om bakfoten!!!! skinkan ska väl inte griljeras idag!!!!! Tokstolla!

    SvaraRadera
  2. mums kom hit med lite skinka =) syster yster

    SvaraRadera
  3. Sussie vi hade margareta och Torbjörn här i söndags på mini julbord så det var därför!

    SvaraRadera