09 november 2009

ont i magen och läkarbesök

Hejsan!

Idag har jag bara jobbat 4½ timme. Utav dom4½ timmarna så har vi stått still säkert 1timme.
Nu undrar ni kanske varför jaf inte jobbade full dag?I jo det ska jag berätta. Inge spännande alls faktiskt. Var tvungen att åka från jobbet för att hämta Dante för att vi hade fått en tid hos läkaren för hans hosta. HOn kunde inte göra något. Utan misstänker att det kan röra sig om astma. Så nu har vi fått en remiss skickad till barnallergimottagningen uppe på lasarettet. Så någon gång efter nyår kan jag nästan vara säker på att vi får en tid.

Det var faktiskt rätt skönt att gå tidigare ifrån jobbet. Har haft sådan magknip sedan igår, eller rättare sagt ända sen vi kom hem. Men igår blev det värre. Vi låg och tittade på tv när det bara högg till i magen och det kändes som om någon satte en kniv i magen och slog på den samtidigt. Och det har fortsatt från och till hela dagen. Så nu står jag i valet och kvalet om jag ska träna eller inte. Skulle verkligen vilja det, men känns det så här så kanske det är lika bäst att inte göra det. Har gett mej själv en halvtimme till sen måste jag ha bestämt mej....

Om en halvtimme ungefär så ska jag och lillpojken åka och hämta mr J. Han är på jobbet p truckutbildning och jag erbjöd mej att hämta honom så han skulle slippa ta bussen. Ibland kan jag vara en riktigt snäll flickvän. :)

Ha det bäst så hörs vi kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar