12 november 2009

En dag på jobbet

Hejsan!

Idag har jag varit på jobbet. Det var en ganska underhållande och rörig dag. Vi hade ganska mycket att göra och det var lite små strul precis som vanligt. Det hade inte hänt så mycket under den tiden jag varit borta. För ovanlighetens skull ska jag väl säga. Annars brukar det kunnna hända en del under 1½ vecka (räknar inte måndagen eftersom jag jobabde ½ dan).

Ikväll jobbar Johan kväll. Det betyder att jag och Dante är själva. Det har faktiskt gått riktigt bra. Hämtade hem en trött Dante. Så det gjorde det hela lite enklare.
Till kvällis så har vi ätit ungspannkaka. Väldigt gott och väldigt länge sen. Dante vräkte i sig. Han verkligen älskar pannkaka/plättar.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och sen tillbringa resten av kvällen i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar