11 november 2009

klirrat och klart

Nu så är datorn "frisk" igen. Har ägnat i stort sett hela dan åt att få bort det här jävla viruset. Inge skoj alls. Men nu har jag gjort det själv. Är riktigt stolt över mej själv om jag ska vara ärlig. Todde inte att jag skulle orka med det utan att jag skulle ge upp efter halva dan, men för en gångs skull hade jag tålamod nog att ta det lugnt och metodiskt. Varför gör jag inte det oftare?
Jag är ju inte dirket känd för att jag har bra tålamod....

Undertiden alla skanningar och reparationer så har jag bara slö tittat på tv. Jag vet att jag nämde det igår men jag måste nämna det igen: Det finns absolut ingenting att titta på under dagarna!!!
Hur är det möjligt? Så många kanaler och inget vettigt. Jag är överraskad.

Ska snart börja med maten. Idag blir det en pastasås på fisk och räkor och lite Bonjoure. Hoppas det blir gott är ett expriment!

Hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar