23 november 2009

väntar

Hej bloggen!

Precis hem kommen från jobbet. Det ända jag hunnit göra är att bygga ihop Dantes tågbana. Har hunnit med lite shopping idag. Det blev en tur till Nisses efter jobbet. Där hittade jag två små skålar som det stod "god jul" på, lite fönsterdekorationer, ett ljus med 24 streck på och tre pepparkakasformer ett lok, ett flygplan och en båt. Bilarna var tyvörr slut så det får jag pka dit och köpa någon annan gång. Det blev oxå en snabbis till Barnens Hus för att köpa bestick till Dante, eftersom han förmodligen har slängt sina andra. Så den här gången blev det en gaffel och sked med Blixen och Bärgarn (i från Cars) på. Han blev överlycklig!

Nu ska jag byta om till träningskläder för att så fort som Johan kommer hem rullande på cykeln ska jag sticka till gymmet.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar