13 november 2009

fredagsmys

Hej hej Hallå!

Idag är det äntligen fredag. Fast jag är inte lika trött som jag brukar det kanske har att göra med att jag varit hemma 2 ½ dag den här veckan. Det har varit en helt sjuk dag på jobbet. Alla har varit lite mer galna än vanligt. Det har varit samma stämning som det brukade vara i skolan dagarna innan sommarlovet. Flams och trams. Har varit riktigt nice.

Till middag i dag så åt vi riktigt delikat. Jag köpte sallad från Ibbes.
Det är en skit stor sallad. Räcker till fyra portioner. Så jag har lunch hela helgen.
Det är riktigt sjuk hur stora portioner han gör. Även pasta, kebab och hamburgetallrikarna är lika stora. Man får absolut valuta för pengarna.
Dante fick spaghetti med ketschup och bröd. han var supernöjd. Spaghetti är bland det godaste han vet.

Ikväll är jag själv. Så då blir det päronsoda, lite chips och antagligen sex and the city! EN helt vanligt Johan-jobbar-fredagkväll med andra ord.

Nu ska jag gosa lite med min lilla älskling. Han är på riktigt goshumör idag. Kan ha att göra med att han är dunderförkyld. Näsan rinner konstant och så hostar han. Så jag väntar bara på att febern ska komma.....

Happy fredagkväll!!

1 kommentar:

  1. mosters sötnos, så ´mkt äldre han ser ut att vara på kortet. men så gullig<3

    SvaraRadera