30 november 2009

rensning

Nu har vi ätit lunch. Vi åt något så delikat som köttbullar, prinskorvar och makaroner. Rester kvar sen igår.
Om en stund ska vi ta oss ner på stan. Tänkte försöka hitta lite julpynt och julklappar (som jag skrev tidigar). Hoppas jag hittar det jag vill och jag hoppas verkligen att Dante är på solskens humör. Annars blir shoppingrundan inte så lång.

Nu på förmiddagen så har jag pysslat lite i köket. Har rensat och möblerat om. Så Johan komemr förmodligen svära när han kommer hem och ska laga mat och inte hittar något. Hihi!
Har även rensat bort en jättehög med papper och tidningar som bara ha legat och skräpat i flera veckor. Så fort man har fått bort den så känns det bättre.
Nu måste jag göra mej i ordning så vi kan åka när Dante har vaknat!

Regnig måndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar