08 november 2009

fars dag och supersöndag

God morgon!

Söndag, den sista dagen på helgen. I vanliga fall brukar jag ha ångest, men nu har jag varit ledig i lite mer än en vecka så jag känner mej faktiskt utvilad och pigg. Men det lär ju snart gå över.
Nästa vecka så skulle Johan gått kväll, men det har skett en liten förändring. Han ska någon form av truckutbildning månons. Så vi får ha honom hemma på kvällarna. Det betyder att jag kan åka och träna minst två dar nästa vecka. Dock lite senare än vanligt men tdet göra absolut ingenting. Jag hade liksom räknat med att inte få träna någonting alls.

Idag är det inte vilken söndag som helst. Det är både Fars dag och Supersöndag. Vi har inte firat fars dag speciellt mycket mer än att Johan fick paket av Dante. Dante hade köpt Däckförvaring. Det är en påse som lägger däck i och sen kan man bära dom. Hur praktiskt som helst. Var riktgit nöjd med det. Eftersom Johan aldrig vill ha något eller inte behöver nåt så blev jag överlyklig när jag hittade dom här på Bluebox.
Vi ska till Tomas på kalas på eftermiddan för att fira Moa. Därför bestämde vi oss för att jag inte behövde baka någon kaka till Johan, för vi komemr förmodligen att få kakor där.

Supersöndag betyder att det är en super duper jättebra match ikväll. Chelsea tar emot Man United hemma. Det har jag skrivit om förut...
Klockan 5 smäller det. Till fotbollen ska vi käka hemma gjord pizza och dricka öl och Dante kommer säkert få lite saft (Johan påstod att han inte skulle ha någon*ASG*). Såååå spännande det kommer bli.
Happy Söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar