10 november 2009

Tacka gudarna för "Play"

Först och främst så måste jag bara berätta att jah verkligen är tacksam för alla tv-kanaler som har play funktionen. Annars så skulle jag inte ha överlevt den här dagen. Vi har så himla många kanaler och det är bara skit på alla.
Så nu på förmiddan så har jag tittat på första avsnittet av Ullared och Nöjespokalen. Och även börjat tittat på Hål i väggen. Det är ju en jävla tur att det görs serier i Sverige som man sen kan titta på när man vill och var man vill.

Fick ett paket med posten idag. Och det innehöll dom formarna (se nedan) som jag beställde från kakburken förra veckan. Nu är julbaket räddat iaf. Nu väntar jag bara på julgardinerna. Hoppas dom kommer snart. Så jag kan börja sy dom.
Vet att jag lovade bilder från Madrid resan. Dom kommer under dagen. Har liksom haft annat att göra så det har legat långt ner på priolistan. Nu när jag ändå är hemma så ska jag lägga in dom.

Ha det bäst!!!

1 kommentar:

  1. hörru tjejen... har du fortfarande ont i magen? det är inte bra... du borde nog kolla upp det...
    magproblem efter utlandsresa... kan ju vara massor av olika saker...
    tänker på er!
    kram kram

    SvaraRadera