29 april 2010

1 morgon kvar

Nu är det bara en morgon att gå upp tidigt, sen är det helg. Det ska bli riktigt skönt. Längtade redan till helgen i måndags morse.

Vad helgen kommer att bjuda på är lite oklart. Men jag ska verkligen försöka hinna med att dammsuga bilen och att städa. Om det blir så vet jag inte. I morgon kväll blir det i alla fall mys med älsklingen. Lite vin, tacos och ost. Det kallar jag fredag.

Nu efter middagen så har jag rensat bland Dantes skor och kläder. Det resulterade i att 2 stora svarta sopsäckar hamnar hos myrorna, 1 kartong åker bort till det andra förrådet och en påse ska Sussie kolla på. Väldigt effDSC00226ektivt och nyttigt av jag. Nu så har vi en massa plats i garderoben i hallen.

Det första Johan frågar när jag berättade det var: “Vad ska du fylla den platsen med?” Förstår inte alls vad han menar. Inte skulle jag hitta på något att fylla allt tomutrymme med?! ;)

Nu ska jag ta och plocka undan Dantes leksaker och göra honom i ordning för natten. Sen blir det nog en dusch för mej och lite slappande framför tvn innan det är dax att krypa till kojs!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar