11 april 2010

däckbyte

Ja det blev jag som fick byta däcken. Eller ska jag vara helt ärlig så bestämde jag mej för att jag skulle klara det. Någon gång måste ju vara den första. Och skulle det bli så att jag får punktering och Johan inte är med så är det ju bra att kunna. Johan erbjöd sig att byta när vi väl hade börjar men han fick snällt leka med Dante.
3 av 4 däck böt jag helt själv.
Jag känner mej riktigt stolt över mej själv och det var inte alls lika jobbigt och tungt som jag trodde att det skulle vara.
Men nu så är det väl kört med att försöka slippa undan däckbyten framöver eftersom jag visat att jag kan.
Jag lär väl i så fall få muta Johan riktigt ordentligt så kanske han kommer att göra det.

Eftermiddagen kommer nog inte bjuda på några större projekt.
En eftermiddagsfika på balkongen kommer vi nog försöka hinna med. Sen är det nog bara mys som gäller resten av dan. Dante är inte riktigt fit for fight just nu. Han har låg feber och är väldigt snuvig så det är bra om vi inte gör några större ansträngningar.

Njut av solen riktigt mycket nu för man vet aldrig när den visar sig nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar