21 april 2010

hurra hurra!

Nu kan man ju tro att det är någon som fyller år men så inte fallet. Det är nämligen så att vi med största sannolikhet kommer iväg i morgon. Jag är så glad, men jag kan inte riktigt tro på det än. Kommer inte andas ut fören vi sitter på hotellrummet i London!

Den huvudvärk jag har haft dom senaste dagarna är fruktansvärt. Den beror helt och hållet bara på den här resan. Allting som har hänt med inställda flighter, sjuk Dante och stängda flygplatser och luftrum. Jag kommer väl förmodligen däcka i morgon när vi kommer fram. Känner mej helt slut i hel kroppen. Det är så himla skönt att inte behöva ha en sån här stress varje dag för då skulle jag få hjärnblödning innan jag fyllt 30. Inte skoj alls.

Nu håller jag alla tummar jag kan för att vi kan lyfta i morgon vid lunch. Och framför allt, att vi kommer hem på söndag eftermiddag som det är planerat. Men det skulle inte göra något om planet blev inställt till på måndag så vi har en möjlighet att se matchen på plats. Men sån tur har jag aldrig.

Ska gosa lite med min lilla älskling och sen ska jag packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar