01 april 2010

svammel...

Gud vad jag har tråkigt. Inget att göra och inget att titta på. Kanske skulle jag ta och försöka klara Mario. Men orka resa sig ur soffan och strata. Men jag ska kanske inte gnälla heller om jag inte orkar resa mej och gå ½ meter.
Önskar att min älskling vore hemma. Det är mycket roligare att vara 2. Börjar bli trist att inte ha någon att prata med på kvällarna. Ska bli skönt att åka till mamma i morgon. Lite sällis på kvällen och lite sällis på lördag morgon.
Brukar tänka att det är tur att vi inte bor mitt ute i skogen för då skulle väl jag börja klättra på väggaran av tristess. Jag som alltid har velat bo på landet har nu insett att jag inte skulle klara av det. Är alldeles för mycket stadsråtta för det. Trivs i stan med alla bekvämligheter. Sån är jag.
Oj var tog det här inlägget vägen, började babbla som jag är väldigt bra på. Nehe om man kanske skulle ta och starta Wii och försöka klara Mario en gång för alla. Men det blir bara en kort stund sen måste jag sova. Jobba jobba, jobba i morgon. Får tänka pengar, pengar pengar.....

natti natti på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar