19 april 2010

Vad är det som hände?

Oj oj vad jag har läst tidningar och information om askmolnet. Har nog aldrig under mitt liv läst “tidningen” så här många gånger om dagen. Men det gäller att hålla sig uppdaterad hela tiden. Aldrig förr har jag varit så nervös över att inte komma iväg. Vad händer? Om vi kommer iväg, kommer vi komma hem som vi ska? Vad gör vi om sitter fast i London? Hur löser vi allt det praktiska? Frågorna är många och svaren är väldigt få.

Men en sak är helt säker och det är att bankdosan till internetbankerna ska med, laddare till telefonerna ska med och så ska alla viktiga nummer med. För blir vi strandsatta i London så måste allt praktiskt runt Dante lösas.

Sitter och tittar just i detta nu på nyheterna och där sägs det att askpartiklarna kan vara ur luften om 2-3 dagar. Men det vet man aldrig.

På något sett så känns det som om det inte är meningen att vi ska åka till London i år. Först flyttades matchen, sen så kom vulkanutbrottet och som om det inte var nog så misstänker jag att Dante nu har fått vattkoppor. Så kommer vi iväg så är det ett under vill jag lova!20070306jb

 

flygplan_38710456

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar