20 april 2010

Praktexemplaret Dante

Var med Dante till vårdcentralen idag. Johan hade ringt på förmiddagen och då hade dom sagt att vi skulle komma under drop-in tiden mellan 14-16,30. Bra tänkte jag då är vi där till 14 så slipper vi sitta så länge. Så jag åkte direkt från jobbet när vi klara. Hem, bytte om och klädde på Dante. Var på vårdcentralen strax innan 14. Anmälde att vi var där och gick och satte oss. Jag kan ju bara säga så att det var inte bara jag och Dante där. Vi fick sitta och vänta nästan 1 timme. Kanske inte det roligaste som finns för en 2,5 åring som har noll i tålamod.Men trots dom omständigheterna så skötte han sig väldigt bra. Knappt något bus alls och inga vredesutbrott överhuvudtaget. Så jag är väldigt nöjd. Han delade till och med sig av leksakerna till ett annat barn.

Det visade sig i alla fall att han inte har vattkoppor. Men vad det var visste dom inte. Hoppas på att det går över snart. I morgon blir det i alla fall dagis för huliganen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar