03 april 2010

I'm back

Eller det ska väl egentligen vara we're back. Nu så är vi hemma igen. Och det är alltid lika skönt att komma hem. Även fast vi har varit hos mamma och jag har bott där en gång i tiden så är det inte hemma längre utan det är här i våran lägenhet. Det är ju trots allt 6 år sedan jag flyttade hemifrån. Men det är alltid lika skönt att komma hem till mamma.

Dante sitter och tittar på Pingu och jag har packat upp. Ska snart sätt igång att göra lite mat till honom. Jag ska vänta med att äta till Johan kommer hem. Då ska vi käka räkmackor och titta på matchen som vi spelade in från tidigare idag. Än så länge har jag lyckats undvika resultatet och jag hoppas att jag kommer att klara mej fram till halv 8.

Dante har fått ett nytt plåster på såret. Det gamla tog vi bort på förmiddagen och han har varit utan sedan dess. Men när vi kom hem så började han dra och riva i det så då åkte ett nytt på. Den här gången blev det ett Cars-plåster så snyggt så, eller inte. Men han är nöjd så då får det vara så.

Nehe dax att slita sig från datorn och gå och göra lite mat till den lille....puss å kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar