03 april 2010

äntligen :)

Klarade hela dagen utan att se ett ända resultat av dagens PL matcher. Och det är jag riktigt glad över. För den match jag nyss såg var både underhållande och nervbitande. Den kallades titelmatche, den har kallts avgörandet. Kanske är det så, kanske inte. Det återstår att se. Än är det inte slut. Och det är inte slut fören det är slut.
Som ni kanske förstår så vann mitt älskade Chelsea. Värda seger? Både jag och nej. Var det en rättvis match? Absolut inte....
Men vad fan spelar det för roll jag är bara lycklig över att Chelsea tog 3 poäng och gick om United i tabellen. Nu leder Chelsea med 2 poäng och har dessutom bättre målskillnad. Förutsättningarna kund inte vara bättre med tanke på skadorna i klubben och med tanke på det spel som varit under säsongens gång.

Snart dax att kryp ner under täcket så man är pigg och glad i morgon när det är dop för lilla Tilly. Natti natti på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar