06 april 2010

100406

Ja vad ska man säga om dagen? Den har varit väldigt lååååång. Vi har haft att göra men vi har inte haft någon råvara. Den har suttit fast i höglagret. Så större delen av dan har vi nog mest stått och frysigt ute i produktion. Men tydligen så var det ingen fara eftersom ingen av våra chefer blev stressad. Skönt det faktiskt!

Efter jobbet vart det träning. Jag prövade jag springa lite var ett bra tag sen jag sprang mer än bara några minuter. Efter 15 minuter så fick jag håll så då slutade jag. Då hade jag tagit mej 1,89 km. Vilket är ganska bra med tanke på att jag dessutom gick dom första 3 minuterna.
Jag skulle tippa på att jag kan springa 2,5 km ute i spåret på 20 minuter. Men det vet man ju aldrig. För det är helt annorlunda att springa ute jämfört med att springa på löpbandet. Ska verkligen ta mej ut och springa lite i spåret snart. Var över 4 år sedan jag sprang ute sist. Så det är verkligen på tiden.
Självklart blev det styrketräning oxå. Hade inte tänkt köra hela kroppen men av någon konstig anledning så blev det det.

Ska väl inte göra så himla mycket mer ikväll mer än att ligga i soffan och äta choklad och slö titta på tv.

Ha en lovely kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar