18 april 2010

Söndag

Ja den här söndagen kommer bjuda på kalas. Vi ska åka till Mariefred till min kusin som fyller i morgon. Det är alltid lika skoj att träffa alla mina söta kusinen. Jag har ju nästan bara kusiner som är under 10 år. Den minsta föddes för bara en dryg månad sen.

Innan vi åker ska jag göra något jag aldrig gjort förut. Jag ska göra tunna revben. Hur det kommer gå det vet vi inte men jag hoppas det blir gott. För det är ju verkligen något som är gott. Det finns ett ställe i London, sticky fingers, som gör dom godaste ribbsen jag någonsin ätit. Det har blivit ett måste att gå dit att äta när vi är i London. Men jag tror inte jag kommer komma i närheten av deras. Men förhoppningsvis så kan det bli hyfsat gott….

Nu ska jag släpa med mej min pojkar ut på en liten promenad till affären. Det kan ju behövas. Se om det går att slita dom från tvn och datorn?!

Ha en lovley söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar