05 april 2010

annandag påsk

Denna dag har jag spenderat på hilton större delen känns det som. Bra betalt var det idag och en komptimme för varje timme jag jobbade oxå. Alltså var det lite lättare att ta sig upp i morse och ta sig till jobbet. Kommer bli en fin lön i slutet av maj.

Efter jobbet så var det bara hem hoppa in i duschen och byta om för att sedan åka till kära svärmor som hade gjort en helt underbar påskmiddag.
Nu är vi så mätta att vi inte vill se mat på en vecka. Men känner jag mej själv rätt så kommer jag att vara vrålhungrig i morgon bitti när jag vaknar. Men den dagen den sorgen eller är det inte så man brukar säga?!
Oj det blidde en kort uppdatering. Mer kommer i morgon efter att jag tränat....

Nu ska jag lägga mej i soffan brevid min älskling och mysa en stund innan det är dax att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar