01 april 2010

april, april....

Jaha då var det den 1 april. Tänk vad tiden går fort. Det känns som om det nyss var nyår. Det positiva är att snart åker vi till London och snart är det sommar.
Har inte blivit lurad idag, än ska jag väl säga dagen är ju inte slut än. Men det var några på jobbet som lämnade in ledighetsansökningar med samma datum till chefen. Han gick på det innan 15 stycken hade lämnat in. Sen så bara garvade han.

Nu ikväll så har Dante "lagat" mat till mej. En kokt citron fick jag och en kokt potatis fick han. Tänk vad stor han håller på att bli och tänk vad han härmar en när man håller på. Allting han gjorde gör jag och Johan vid maten. Så himla söt och goa han är min lilla prins.
Slutade tidigare idag så då blidde det en tripp ner på stan för att leta kläder till på söndag. Redan i första butiken hittade jag 3 olika klänningar/tunikor som jag kunde tänka mej. Det är inte alltid det går så fort ska jag säga.
Jag valde den som jag kommer kunna använda senare och även till vardags (se nedan). Det var väl det som var mest ekonomiskt och smartast.
Dante fick oxå en tröja till på söndag (se nedan). Nu ska jag bara leta reda på en brun tröja som han ska ha över som har försvunnit. Jag undrar vart den tagit vägen. Hur nu en tröja bara kan försvinna. Men jag misstänker att Johan har plockat undan tvätten någon gång när den varit med och då kan den ligga precis var som helst.

Tröja till Dante från H&M för 79,50 :-

lång skjortatill mej från H&M för 249 :-

Kvällen kommer inte bjuda på så mycket spännande. Ska titta på det sista avsnittet av CSI triologin som jag spelade in igår sen blir det nog sängen tidigt ikväll. Det är tidig morgon i morgon. Men jag ska väl kanske inte gnälla jobbar bara till 12 i morgon sen måste jag åka hem för Johan börjar jobba. Men det är både OB och komp plus betalt när man går hem.

Puss å kram på dej....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar