28 april 2010

onsdag 28 april

Nu äntligen har jag slagit mej ner i soffan. Åkte direkt till friskis efter jobbet för annars hade jag inte kommit dit idag heller. Planen var nämligen att jag redan i måndags skulle ha åkt dit men det blev inte så för att jag som bekant var så trött. Men idag kom jag dit och gud så skönt det var att träna. Det var riktigt längesen jag kändes så. Sprang 20 minuter och körde armar, rygg och mage. Det var alldeles lagom.

Nu när det börjar bli varmare ute och solen tittat fram så märks det på gymmet. Det är inte alls lika mycket folk, vilket är skönt för det är inte lika trångt och inte lika mycket köer. Det gör det roligare och enklare att träna!

Smurfa lite till innan det är dax att stoppa den lille i sängen!

Friskis&Svettis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar