27 april 2010

Uppdatering

Nu så börjar jag äntligen bli människa igen. Det tar tid. Igår var det en tung dag. Var så trött när jag kom hem att jag mådde illa och såg dubbelt. Men en halvtimmes sömn, lite mat och så en dusch så kunde jag hålla mej vaken fram till en halv nio, nio. Det trodde jag verkligen inte att jag skulle var när jag kom hem igår.

Hur var London då? Jo det var underbart. Sol, värme och lite öl. Så blev det ju en hel del shopping oxå. Dante fick en hel del saker när vi kom hem och allting gick i “Thomas and friends”-temat. Oxford Street och Madam Tussaude fick sig ett besök och så förstås Chelsea Megastore. Hann oxå med en Stadium tour inne på Stamford Bridget. Kort och gott så var det en lyckad resa. Är väldigt glad över att vi kom iväg och att vi kom hem. Det ända som saknades var att få se matchen på plats. Men man kan inte får allt här i livet. Bilder från resan kommer ikväll.

Nu är det snart dax att gå och laga mat och sen så ska jag inte göra så mycket mer den här kvällen. Är fortfarande lite sliten.              

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar